Рррачо ррреже ррриба


Здравейте отново, луди хора, които следите лудия ми блог!

Подтикната от всеобщата страст от последните седмици, а именно темата за рака на гърдата, кампанията с черно-белите снимки в една социална мрежа, (все едно не се сещате коя е!), и последвалата я лавина от статии, мислех и аз да ви разкажа това-онова за пустия му рак и за това как моята мила майчица се пребори с него, обаче осъзнах, че няма какво да го говоря толкова, с обръсването на главата си май се изчерпах откъм коментари.

img_20160908_155127_1

Но пък така и така намесих главата, а се чудех с какво да я обвържа тази прическа така че да е на място измежду другите постове, на ви я сега! Снимала съм се с помощта на функцията “красиво лице”, според чиито критерии за красота, изглежда кожата ми трябва да е без никакви петънца и пъпчици, но пък бенки са допустима – как ще ни разпознаят иначе? Очите ми трябва да са неестествено големи (подозирам, че приложението е измислено от корейци) и като цяло, явно трябва да приличам на Сладката Канди или друга манга-звезда. Няма лошо, и без това с тази прическа съм като медуза…

За тази форма си мечтаех откакто видях Лейдито Гарга в клипа на “Alejandro” преди години.

 

Не съм си и мислела, че аз някога ще бъда с такава коса, просто тогава бях убедена, че всички поголовно ще започнат да я носят, но, уви, оказа се, че съм бъркала. И след като се докарах в този ми ти вид вкъщи и се разходих с въпросната прическа един ден, осъзнах ЗАЩО не се е наложила. Адски неудобна е и се разпада постоянно! Малко вятър да духне, отпред този великолепен бретон се разделя и отиде… А веднъж развалила ли се е формата, трябва да откриеш как да я закрепиш така, че да не ти влиза в очите, нито да стърчи неопределено встрани. При всички случаи, накрая приличаш на пълен идиот или в най-добрия случай, на овен. Така че, ако сте решили и вие да се правите на Гага или гарга – не е сигурно – ползвайте огромно количество фиксиращи стилизанти и гледайте да стоите на закрито, примерно да сте в театър или опера, или на някой вечерен коктейл, да се обръщате бавно и се носете периодично и плавно към тоалетните, за да я пооправите, че ако се случи да ви снимат, да не стърчи някой кичур неадекватно.

Целувки от мен,

Кака ви Цура

 

What do you think about this?

