5 есенни тренда, които ще ви разкажат играта


Бях го озаглавила “5 есенни тренда, за които ще ви разкаже Играта”. Обадих му се и горе-долу такъв разговор проведохме:

Аз: Ооо, Игра, здравей!

Играта: Как си, како Цуре? Джумолиш ли яко?

Аз: ?!

Играта: Кажи де, ‘що мА притесняваш? Тъкмо си палех поредния масур…

Аз: Искам да разкажеш за есенните трендове, Игра, есен иде, трябва да се обличат хората…

Играта: Кой, аз ли ще им говоря за тренове? Ти мене за някакъв бедняк ли ме имаш? Аз със трен нИ сА движа, карам само осморки и шеснайски…

Аз: Добре, Игра, извинявай, че те притесних тогава, айде, със здраве!

И така, стана ясно, че за есенно-зимните тенденции ще ви разказвам аз, кака ви Цура, нямате избор. На вас може още да ви се вижда лято, ама в света на модата вече е есен, вЕрвайте ми! Скоро ще заизлизат колекциите за пролет 2017, ало! Попрегледах малко нещата и няколко тенденции изкристализираха измежду всички други, ама така силно се разблестяха, че направо ме заслепиха.

Още едно малко отклоненийце ще направя само, за да ви призная, че аз съм една жертва на модата, в буквалния смисъл. Като една беззащитна, глупава сърничка се разхождам по авенюта и булеварди, модата се спотайва зад някоя витрина, прицелва се в мен, дебне ме известно време, след което „БАМ!” и ме стрелва много изкусно право в междувеждието, аз се олюлявам, опиянявам и заклатушквам – не знам кое след кое, не ме питайте такива работи сега – и падам в жертва. Наистина, съвсем малко ми трябва да ме омае и сграбчи в лапите си. Такава лесна плячка съм! Сигурно повечето артистични натури сме така, естетическото ни привлича. Край на отклоненийцето.

Та така, след известно прелистване на журнали и разхождане по улиците на града-мода, многократно падане в жертва, ставане, изтупване от прахта, насинена, поочукана, но все още жива, идвам при вас да ви сервирам модните тенденции на тепсия.

Тенденция номер 1: прозрачно бельо

Щете, не щете – това е! Разни дантелчици, бродерийки, цветенца, фльонгички – ненужни на пръв поглед неща стават много нужни на втори.

transparent underwear

В ей-такива пози съм и аз като се разкарвам по бельо…

 

Тенденция номер 2: пухчета

Какво е зима без пухчета? Естествено, че трябва да са естествени, то това ѝ е чарът на модата – ако не убиеш някой и друг лалугер, как ще си ексклузивна? Сега сериозно, факт, че естествената козинка изглежда много по-добре, по-мека е на допир и много повече топли, не запарва, не вмирисва и т.н. Обаче представете си ги само – как пищят, милите… Насочете се към добри изкуствени имитации, моля ви! А ако можем да говорим изобщо за някакъв компромис, то това са магазините втора ръка. Там е пълно с естествени пухчета от всякакъв род, в добро състояние и така поне не поемате цялата вина за убиването на даденото животинче, а само частично, секънд хенд вина, някак така. И помагате за по-малките продажби и, съответно, по-малкото търсене и, съответно, предлагане на естествени космалаци. Направо почти си я опростявате вината. Но да се върнем на темата, пухчета може да си сложите навсякъде, където ви скимне – на шапката, на яката, на ръкавиците, на палтото, на обувките, направо цял шал да си измислите, на чантата да си ги цвъкнете, въобще – вариантите са два, или пухче, или биба… Ако са и в някакъв шантав, неестествен цвят – още по-добре. Някой експерт би задълбал в тази умопомрачителна симбиоза между естествено и неестествено, но аз ще спра дотук и ще ви кажа „пухче е разковничето на стила тази есен”.

Дръж се, кака, стуууд – още малко!

Безсрамница, откраднала ми е чантата и я е боядисала в бяло! И бибата е махнала – нищо не разбира…

 

 

Тенденция номер 3: кадифе

Мекичко, топличко, зимничко. Зададе се на хоризонта още миналата есен, но тази вече сериозно се приближи и започна да завзема територии. Идва в различни нюанси, но най-често го виждаме в бордо, пепел от рози, тъмно синьо или ъъъ… как да го кажа по-меко, с цвят на детска изненада?

 

Тенденция номер 4: голи рамене

Е, какви са сега тия голи рамене през зимата? Съвсем искат да ни простудят тези! „Трааай, бабо, за хубост” е рекъл един древен дизайнер и днешните се осланят на думите му. Ако голите рамене са съчетани и с къдрави ръкави-воланчета, направо сте в десетката по актуалност.

Някой ако може да ми обясни, как, по дяволите, се крепи това нещо върху ѝ?

 

Тенденция номер 5: бежово

От миналата зима искам да си взема бежово палто и търсих под дърво и камък, търсих… и накрая си взех в друг цвят. Тази зима, сякаш напук, всичките марки ще пуснат такива палта, само гледайте!

 

Тенденция номер 6: Чао, Лима, здравей, Акапулко!

Ама как така 6, нали бяха само 5? Млъъък! Тука е така – аз решавам, ааа ма ха! То това не е тенденция, ами направо цяло цунами вече. Щом човек като мен, който в продължение на около 3 години беше в модно затъмнение, поради гледане на бебета, го забеляза, смятайте! Гледам го този стол пред един магазииин… Магазинът – готин на вид, столът – странен. Синът ми почва да свири на „арфа” на него, после го изпробва и не успява да го скъса, затова си казвам, трябва да го вмъкна в някой от идните постове този стол. И къде, къде – ето тук, малко така отстрани ще го сложа, да не пречи много-много на тенденциите като минават. Столът се казва (да, бе, има си име!) Акапулко и причината още да не сте го видели в ИКЕА е, че шведите още не са го надушили, но, вярвам, до година-две ще плъзне масово и там. Или може би са го надушили, ама докато го пратят на китайците, докато ония се спазарят за цената, докато го направят, доставят и докато лепнат етикети „ИКЕА” на всичките милиони столове, ще можем да стигнем до Акапулко на собствен плув. Иначе, столчето го има приблизително от 3-4 години по света (предполагам, най-вече в Акапулко, но не съм напълно сигурна). Та ако искате да се обзаведете с подобен градински стол, който впрочем съвсем уместно може да се съчетае и във вътрешно пространство някакво, трябва да се изръсите с някакви нищо и никакви 100-тина лв. Е, има и по-скъпи, дишайте! Ще ги намерите по нета, няма сега и това аз да правя… И ако познанията по география ви изневеряват, като на мен, ще ви уведомя, че не, Акапулко не е в Перу, а в Мексико! О ревуар!

What do you think about this?

