Нова Зеландия: срещата


(Продължение от Столицата на спасението; начало на поредицата ТУК)

След близо 12 часа пристигнах в Нова Зеландия. Беше около 23.00 ч. на 18-ти февруари. Наложи се да чакам на много дълги опашки, първата от които, и най-страшната за мен, се оказа и най-лесна за минаване. Човекът от паспортния контрол просто ме попита къде смятам да се настаня по време на престоя си в страната, а аз обясних, че отивам на гости на приятеля ми, който вече ме чака на летището. Попита ме кои градове ще посетя освен Оукланд и тогава се сетих, че всъщност бях направила подробен план, но го забравих в куфара (груба грешка след всички приготовления). Обясних това и последва просто въпрос колко време ще стоя, на което отговорих, че още не съм решила, но знам, че имам право на 3 месеца. Сънлив поглед – печат – следващият! Датата в паспорта все още беше 18-ти, макар че докато изляза от летището вече беше 19-ти. Чакане за багаж, чакане за био-контрол на багажа и накрая излязох. Като споменах био-контрол, много е важно да се каже, че влизайки в Нова Зеландия трябва да изключите от багажа си всякакви предмети от биологично естество, особено ако са имали контакт с почва. В това число влизат кални обувки, спортна екипировка, всякакви видове кожени предмети със съмнителен произход и други подобни. Не рискувайте и не носете подправки или храни от България. Чела съм, че ако са вакуумирани, например някакви колбаси, няма да ви ги конфискуват, но ако не искате да се набивате на очи и да будите подозрение, по-добре си го спестете.

Когато излязох, започнах да се оглеждах за моя любим, но не го виждах никъде. Изведнъж  видях един висок, спретнат господин с черен костюм и риза. Никога не го бях виждала толкова сериозен. Беше се подготвил за пред имиграционните, ако случайно го извикат за потвърждение, че ме познава. Първата ми реакция беше искрен смях, но после му казах, че изглежда по-добре от всякога. Той ми каза, че изглеждам по-изморена от всякога. Останалото оставям на фантазията на читателя.

Продължението четете тук.

What do you think about this?

